Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020
08:48:59

24°C

Χαλκίδα

Κυρίως αίθριος

Υγρασία: 40%

Άνεμος: 17.70 km/h

babis banner-02

Εκπαιδευτικοί κατά κυβερνητικής προστασίας των κολλεγίων

Κατηγορία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ημερομηνία
21 Ιανουάριος 2020 00:00

Την αντίθεσή τους στα σχέδια της Κυβέρνησης για «άλωση της δημόσιας εκπαίδευσης» εκφράζουν ο Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χαλκίδας και η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Εύβοιας.
Οι εκπαιδευτικές παρατάξεις, ομόφωνα, καταγγέλλουν ως «κερκόπορτα» το άρθρο 50 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας (το οποίο μάλιστα, κατατέθηκε δίχως καμία προηγούμενη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης), με το οποίο προβλέπεται η είσοδος στον εκπαιδευτικό κλάδο του Δημοσίου των κατόχων πτυχίων Ιδιωτικών Κολλεγίων, αφού πάντως, η επαγγελματική ισοδυναμία των τίτλων σπουδών τους με τα δημόσια πανεπιστήμια, είχε ήδη ρυθμιστεί από την Κυβέρνηση, με το Ν. 4635/19.

Αντιδρώντας «στις ρυθμίσεις που αλλοιώνουν βάναυσα το δημόσιο χαρακτήρα του κοινωνικού αγαθού της Παιδείας και διευρύνουν δραματικά τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανισότητες», οι καθηγητές και δάσκαλοι πραγματοποιούν συλλαλητήριο την Τρίτη 21 Ιανουαρίου, ημέρα ψήφισης του σχεδίου νόμου, στα Προπύλαια, στην Αθήνα.
Λεωφορεία για Αθήνα ξεκινούν στις 11:15 το πρωί από το Πάρκο του Βούρκου.

[ Η ακριβής διάταξη του νομοσχεδίου που προβλέπει την αποδοχή των πτυχίων Κολλεγίων για τον διορισμό εκπαιδευτικών στο Δημόσιο, ανοίγοντας ακόμα περισσότερο το «παράθυρο» των ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα, αναφέρει:

Α. Τα πτυχία που χορηγούνται από ΑΕΙ της αλλοδαπής γίνονται δεκτά από το ΑΣΕΠ για τον διορισμό των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία εφόσον έχουν αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων. Βάσει του ΠΔ 38/2010 ή απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή τίτλο σπουδών για κλάδο εκπαιδευτικού.

Β. Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας συναφούς αντικειμένου με εκπαιδευτικό κλάδο. ]

 
 
 

Powered by iCagenda